فصل تغییرات آغاز شده است …
21 آگوست , 2017به کاربران وفادار و عزیز چاپار که همواره در کنار ما بوده اند، نوید شروع فصلی از تغییرات را می دهیم. این فصل از اول شهریور ۹۶ شروع می شود و انتظار می رود تا پایان سال همچنان ادامه یابد. تغییرات در بخش های مختلفی صورت خواهد گرفت که امید است در نهایت باعث افزایش کیفیت و سطح سرویس دهی در چاپار شود. در اولین قدم و برای شروع ، سرویس جدیدی به چاپار اضافه می شود که وظیفه مدیریت بخش های کاربری را برعهده خواهد داشت، این سرویس به صورت گام به گام مجتمع تر شده و بخش های مختلف کاربری مانند موبایل و … را در برخواهد گرفت، البته در نهایت این سرویس کمک شایانی در قدم های آخر و بخصوص اضافه شدن بخش گفتگو و چت خواهد کرد.
تغییرات از نگاه کاربری شامل بخش های ذیل است :
- اضافه شدن انواع مختلف ثبت نام
در این بخش سه نوع حساب کاربری قابل تعریف است ، نوع رایگان که با وضعیت گذشته برای افراد حقیقی به صورت رایگان در دسترس است ، نوع حقوقی که مخصوص افراد حقوقی است و پاسخ گویی به بخش های حقوقی تنها در صورتی که از این نوع باشند صورت خواهد گرفت و حقیقی ویژه که با امکانات بیشتری در اختیار کاربران حقیقی قرار می گیرد. ما امیدواریم با کمک همه کاربران و رشد درآمد زایی از سرویس بر خط ، توسعه سرویس را افزایش و گسترس دهیم .
بخش ثبت نام های حقوقی که عمدتا با مراجع قانونی کشور سر وکار دارند و درخواست های زیادی برای پشتیبانی دارند مستقل شده است، این موضوع باعث می شود تا کیفیت ارایه سرویس به شرکت های حقوقی افزایش یابد، در این بخش ۵ گیگابایت فضا بعلاوه خدمات متفاوت دیگر با قیمتی بسیار مناسب (ماهانه ۶۹۹۰ تومان) ارایه می شود.
بخش ثبت نام متفاوتی برای کاربرانی که می خواهند فضای بیشتر (۵ گیگابایت) و امکانات پشتیبانی مناسب تر دریافت کنند نیز با قیمت بسیار مناسب (ماهانه ۴۹۹۰ تومان) ارایه می گردد. در بخش کاربران رایگان همچنان سرویس رایگان با کیفیت مناسب قبلی و با شرایط مشخص شده ارایه می شود. البته پشتیبانی های تلفنی تنها به کاربران حقوقی و حقیقی ویژه ارایه خواهد شد.
- مجتمع شدن بخش های مربوط به حساب کاربری در یک ساختار مناسب
بخش های مختلف حساب کاربری اعم از تغییر مشخصات فردی ، تغییر اطلاعات امنیتی ، تغییر رمز عبور ، ورود دومرحله ای و بخش شارژ و خرید حجم در این بخش در دسترس خواهد بود.
یکی از مشکلات کاربران موضوع اسپم است که در خصوص آن تحقیقات گسترده ای صورت گرفته است و به زودی نتایج آن در کیفیت سرویس نهایی مشاهده خواهد شد. ما امیدواریم تا پایان سال در بخش های مختلف تغییرات گسترده ای را شاهد باشیم و با پشتیبانی شما کاربران عزیز همچنان به جلو حرکت کنیم.
سلام ببخشید که نظرم خیلی مرتبط نیست ولی یک سوال دارم؟ آیا امکان حذف اکانت وجود داره.چون بعضی اکانت ها هست که نمی خواهم دیگه داشته باشم.خیلی ممنون
با سلام و احترام.
درحال حاضر امکان حذف وجود ندارد.
ماکه قبلا ایمیل داشتیم الان میخایم از سرویس رایگان استفاده کنیم چیکار کنیم
با این گزینه های که گذاشتین قابلیت انتخاب قسمت رایگان وجود نداره و باید پول رو واریز کنم
کاربر گرامی
در صورتی که ایمیلی از قبل در چاپار داشته اید وضعیت رایگان همچنان ادامه دارد ، در صورتی که قصد ساخت کاربر جدید نیز دارید وضعیت رایگان همچنان وجود دارد ، بخش های پولی به درخواست کاربران برای خدمات بیشتر اضافه شده است.
سلام
ببخشید سایت کی تکمیل میشه ؟ الان نه نمیشه ایمیل فرستاد و یادریافت کرد؟
کاربر گرامی
در حال حاضر هیچ مشکلی درسیستم وجود ندارد ، در صورتی که اشکالی برای حساب شما ایجاد شده است با بخش پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.
سلام چرا من نمی توانم وارد ایمیل خودم بشوم؟ عجالتا فوری نیاز به ورود دارم. سپاس
کاربر گرامی با سلام و احترام
مانند وضعیت قبلی شما می توانید از سرویس استفاده کنید در صورت وجود مشکل با شماره های پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.
سلام
با تقدیر و سپاس از تلاشهای ارزشمندتون برای داشتن رایانامه داخلی؛
لطفا افزایش فضای اطلاعاتی ایمیلها (که الآن ۲ گیگابات هست) رو یکی از اولویتهای «فصل تغییرات» قرار بدید.
این موضوع برای کاربرانی که استفاده از رایانامه داخلی رو به نمونههای خارجی با حجمهای تقریبا بینهایت ترجیح دادند، در حد نان شب اهمیت دارد.
ممنونم.
کاربر گرامی با سلام و احترام
امکان خرید فضا با قیمتی بسیار مناسب فراهم شده است به هر میزان مورد نیاز می توانید به صورت آنلاین خریداری و استفاده کنید.
سلام ، چرا نمی تونم وارد ایمیل خودم بشم؟
کاربر گرامی با سلام و احترام
مانند وضعیت قبلی شما می توانید از سرویس استفاده کنید در صورت وجود مشکل با شماره های پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.
سلام. ببخشید من چرا نمی تونم وارد ایمیلم بشم؟؟
چرا همش این صفحه مدیریت کاربری میاد؟
یعنی برای داشتن ایمیلم باید پول بدم ؟؟!!!!!
کاربر گرامی
باسلام
در صورتی که ایمیلی از قبل در چاپار داشته اید وضعیت رایگان همچنان ادامه دارد ، در صورتی که قصد ساخت کاربر جدید نیز دارید وضعیت رایگان همچنان وجود دارد ، بخش های پولی به درخواست کاربران برای خدمات بیشتر اضافه شده است.
در صورتی که اشکالی برای حساب شما ایجاد شده است با بخش پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.
سلام
وارد حساب خود شدم اما ایمیلهای من کجاست؟
فقط مدیریت حساب نمایش داده می شود؟؟
اصلا چند روز است با IMAPایمیلی ندارم!
چه خبر است؟
چاپار خوب قابل اطمینان تمام شد؟ دیگر چاپار را تبلیغ نکنم؟
با سلام و درود خدمت شما کاربر گرامی
در حال حاضر هیچ مشکلی درسیستم وجود ندارد ، در صورتی که اشکالی برای حساب شما ایجاد شده است با بخش پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.
کاربر گرامی
با سلام و احترام
سرویس رایگان قبلی همچنان موجود است و شما می توانید از آن استفاده کنید لیکن سرویس های پولی نیز برای خدمات بیشتر اضافه شده است .
سلام . چرا من نمی توانم وارد ایمیل خودم بشوم
کاربر گرامی سلام
در حال حاضر هیچ مشکلی درسیستم وجود ندارد ، در صورتی که اشکالی برای حساب شما ایجاد شده است با بخش پشتیبانی (شماره ۸۸۹۲۱۲۳۸) تماس حاصل فرمایید.
سلام برای رقابت با دیگر سرویس دهنده ها
ابتدا حجم فضای ذخیره سازی ایمیل را در رایگان افزایش دهید
سپس روی اپلیکیشن موبایلی کار کنید چون بسیار ضعیف است و علاوه بر ظاهر نازیبا دارای باگ نیز هست
کاربر گرامی
با سلام و احترام
۲ گیگابایت به صورت رایگان در دسترس کاربران می باشد ، برای افزایش حجم با عددی بسیار پایین و رقابتی ، خرید به صورت آنلاین مهیا شده است.
به زودی سرویس ایمیل چاپار کاملا تغییرات اساسی خواهد داشت ما در تلاش هستیم تا شما بهترین تجربه کاربری را داشته باشید .
سلام.
چندین نفر بیان داشته اند که امکان ورود به ایمیل نیست یعنی پس از اینکه وارد میشیم فقط مدیریت حساب نمایش داده میشه و هیچ گزینه ایی برای دریافت و یا ارسال ایمیل وجود نداره. شما بجای پاسخ به این مطلب فقط جواب می دید با بخش پشتیبانی تماس بگیرید!؟ بجای این جواب تکراری بیان کنید از چه آیکن یا قسمت یا آدرسی باید وارد شویم تابه ایملها دسترسی باشد؟
با سلام ببخشید من یه حساب توی چاپار دارم میخواهم یکی دیگه بسازم وقبلی رو حذف کنم ایا امکان حذف اکانت وجود داره و اینکه ایا راهی وجود داره که بعد از حذف حساب قبلی,پیام ارسال شده به حساب قبلی فرستاده بشه به حساب جدید ؟
با تشکر
کاربرگرامی
با سلام و احترام
پس از ساخت کاربرحقیقی ویژه جدید درخواست های خود را با بخش پشتیبانی تماس بگیرید.
موارد قابل حل به نظر می رسد.
با تشکر
سلام
چند سوال برای من ایجاد شده که در این پست صحبتی در ارتباط با اون نشده
۱٫دقیقا چه خدماتی به پنل حقوقی و حقیقی ویژه اضافه شده چون مواردی که در صفحه پنل ذکر کردین اصلا جذابیتی برای ارتقا اکانت نداره منظورم بخشی هست که نوشتید ارائه خدمات حقوقی؟
۲٫امکان داشتن چند ایمیل با یک حساب وجود داره؟
۳٫امکان وصل کردن دومین اختصاصی به حساب وجود داره؟
۴٫نظرات رو که میخوندم یکی از دوستان سوال کرده بود افزایش حجم حساب رو و شما در پاسخ گفته بودید امکان خرید وجود داره دقیقا کجای حساب همچین امکانی هست که من هر چی گشتم پیدا نکردم
۵٫چطور حساب خودمون رو ارتقا بدیم چون جایی برای ارتقا در حسابم نمیبینم
توجه داشته باشید موارد ۲ و ۳ به نسبت یک نیاز مبرم برای کاربران حرفه ای است
با سلام و احترام
۱- هر گونه نیازمندی در خصوص مکاتبه و یا پاسخ گویی در دعاوی حقوقی ( با توجه به اینکه مکاتبات این مجموعه توسط نهادهای حقوقی پذیرفته شده است)
۲-بلی این امکان وجود دارد و می توانید با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.( برای دریافت وجود داردلیکن برای ارسال همیشه یک حساب ، ارسال کننده است)
۳-خیر در حال حاضر وجود ندارد.
۴- در داخل حساب کاربری ، بخش تنظیمات ، بخش شارژ حساب کاربری
۵-به زودی دسترسی به این موضوع تسهیل می شود لیکن در بخش تنظیمات ، بخش حساب کاربری ، شارژ حساب کاربری ( البته تبلیغات کنار صفحه هم به شما کمک می کند)
با تشکر
تشکر میکنم
سلام بر شما
لطفا امکان حذف ایمیلها رو هم به فهرست تغییرهاتون اضافه کنید.
با سلام و درود به شما کاربر گرامی
درحال حاضر این امکان وجود ندارد ولی به زودی این قابلیت اضافه خواهد شد.
با تشکر از توجه شما
عالی به امید خدا ادامه بدید
باسمه تعالی
با عرض سلام و تشکر از زحمات تیم مقتدر چاپار و آرزوی توفیقات هر چه بیشتر شما عزیزان،به استحضار می رساند ظاهرا شروع فصل تغییرات اشکالاتی را هم برای پست الکترونیکی چاپار ایجاد نموده که انشاءا… با تلاش های کارشناسان آن مجموعه محترم سریعا برطرف گردد.ما به نوبه خود از طرفداران استفاده از پست الکترونیکی ملی بوده و هستیم و بنده شخصاًبه بسیاری از دوستان و شرکت های طرف قراردادمان استفاده از پست چاپار را توصیه نموده ام.
امیدوارم مشکل کندی ،از دسترس خارج شدن مداوم چاپار و عدم امکان ارسال ایمیل در یک نوبت (پس از تهیه متن ایمیل و زدن آیکون ارسال،ایمیل از دسترس خارج می شود و زحمات تایپیست ایمیل به یکباره غیب شده و بر بادمی رودو بایستی گاهی ۲-۱ صفحه ایمیل را مجدداتایپ کند) مرتفع گردد.
با تشکر مجدد
عبدا… بنی آدم
کاربرگرامی با سلام و احترام
ماحداکثر سعی خود را برای حداقل مشکلات در زمان بروزرسانی انجام دادیم ، طبیعتا مقداری اشکال در ساعات اولیه بود که با حضور شبانه روزی کارشناسان حل و فصل شد. درحال حاضر هیچ اشکالی در سیستم ها موجود نیست. به هر صورت در صورتی که اشکالی مشاهده می کنید با شماره های پشتیبانی که در صفحه اول ورودی قرار داده شده است تماس حاصل فرمایید.
سلام وقت بخیر.
مدتی هست ایمل هایی که دریافت میکنم به صورت بهم ریخته هست. به عنوان مثال کد زیر از دیجی کالا ارسال شده
CTYPE HTML PUBLIC “-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN” ” http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd“>
سلام و خسته نباشید خدمت شما
این مشکل در دست بررسی می باشد و انشالله در آینده برطرف خواهد شد.
با سپاس از توجه شما
ممنونم حرف نداره٢٠
سلام
تو خود صفحه امکان بک به صفحه قبل چرا ندارد حتما باید روی ایکنها کلیک کنیم
سلام راهنمای قدم به قدم استفاده از چاپار کجاست؟ مثلا اگربخواهیم دفترچه آدرس درست کنیم جائی توضیح داده نشده چه مراحلی را باید طی کنیم
راهنمائی خیلی ضعیفه
با سلام و احترام
راهنما به صوررت فایل pdf در وبلاگ موجود است ، لیکن انتقاد شما صحیح است برای بروزرسانی به نسخه بعد سعی می کنیم این اشکال برطرف گردد.
سلامعلیکم، با احترام وادب؛ ضمن تشکر از زحمات همه دست اندرکاران «چاپار» تقریباً از ابتدای راه اندازی پایگاه شمابرای سرویس رسانی تا کنون عضو بودهام وبسیار راضی و خوشنود هستم که متعهدین متخصص ایرانی الحمدالله در راستای رضایت مشتری مداری موفق عمل نمودند.سپاسگزاری ویژه خود را نسبت به مدیریت این مجموعه اعلام مینمایم.
سئوال: آیا اگر شخصی حقیقی بخواهد هزینه امکانات سرویس حقوقی را متقبل شود به این شخص سرویس حقوقی میدهید. موفق باشید محمد کاظم
با سلام و احترام
ضمن تشکر از همراهی شما در صورتی که به کاربری حقیقی ویژه بروزرسانی فرمایید خدمات حقوقی به شما قابل عرضه می باشد.الزامی به خرید کاربری حقوقی درصورتی که شخصیت حقوقی ندارید وجود ندارد.ما همچنان با حداقل امکانات تلاش می کنیم که سرویس نهایی کیفیت قابل قبولی داشته باشد.
سلام
خسته نباشید
بنده اپ چاپار رو حدود چند ساله که استفاده میکنم، منتها براش هیچ بروزرسانی عرضه نشده، خواهشا بررسی کنید.
ضمنا تو این چند سالی که چاپار داشته موفق نشدم مخاطبی رو ذخیره کنم و هر بار ارور میداده که “شما از سهمیه خود تخطی کرده اید.”
ممنون میشم به این موارد رسیدگی کنید.
با سلام و خسته نباشید.
ممنون از توجه شما کاربرگرامی.
برای ذخیره مخاطب ، یک کاربر معمولی میتواند ۲۰۰ مخاطب ذخیره داشته باشد و اجازه ذخیره بیش از این تعداد وجود ندارد.
در صورتی که نیاز به ذخیره مخاطب بیشتر برای خود را دارید، حساب کاربری خود را به حقیقی ویژه یا حقوقی ویژه ارتقاء دهید تا حجم ذخیره مخاطب برای شما افزایش یابد.
در غیر این صورت برای رفع مشکل خود با واحد پشتیبانی ۸۸۹۲۱۲۳۸ تماس حاصل فرمایید.
با سپاس و تشکر
سلام چندوقتی است که نمیتوانم واردایمل خودشوم چون گوشی خودراعوض کردم رمزایملم راهم فراموش کردم دیگرنمیتوانم واردایمل خودشوم اگرچاره ای هست راهنمایی کنیدشماره رمزم رافراموش کردم همه راهارارفته م شما میتوانیدکمکم کنیدممنون
سلام به شما کاربر گرامی
لطفا با واحد پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.(شماره پشتیبانی ۸۸۹۲۱۲۳۸)
سلام من شماره موبایل یااسیااسم معلم یا پشتببان ایمیل هم نداده ام چون اولین باربودکه ایمیل درست کردم وخیلی با این ایمیل کارکرده ام اگرامکان داردرمزایمیلم رابرایم پیداکنید باسپاس فروان شماره پشتیبان رابنویسید تابااوتماس بگیرم
با درود و احترام
با بخش پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.۰۲۱۸۸۹۲۱۲۳۸
عالی-انشاءا… روزی برسد مسئولین کشور مثل شما اراده کنند ویک اینترنت داخلی پاک را ایجاد کنند.
سلام . میشه اسم آدرس ایمیل رو تغییر داد ؟
سلام به شما کاربر گرامی
امکان اینکه اسم آدرس ایمیل را تغییر دهید وجود ندارد.
سلام در موبایل چطور می شود به ایمیل فایل مانند عکس و متن پیوست کرد ؟
با سلام و درود به شما کاربر گرامی
در موبایل امکان پیوست فایل هایی مانند عکس و متن وجود ندارد، ولی این امکان با اپلیکیشن اندروید ما وجود دارد.
با سلام
خسته نباشید
حدود دو هفته ایست که ایمیل من با تاخیر و حتی توقف و خطا کارها را انجام می هد. دلیل آن چیست؟
باسلام و درود خدمت کاربر گرامی
برای یکسری از کاربران مشکلاتی به وجود آمده است که در حال رفع آن می باشیم.
مثلا ما چیکار کنیم که مینویسه تعداد نامه های ارسالی شما از حد گذشته است؟
با سلام و درود
می توانید با مراجعه به قسمت فروشگاه به آدرس :
http://chaapaar.ir/Portal/Home/#section10
نسبت به ارتقاء حساب کاربری خود اقدام نموده و از خدمات بیشتری استفاده نمایید.
با تشکر
سلام
لطفا الان چند ساله که دارم از چاپار به عنوان ایمیل اصلی خودم استفاده می کنم، در صورت امکان نرم افزار اندروید رو به روز رسانی کنید ( خیلی وقته که هیچ تغییری نکرده)
با سلام و درود به شما کاربرگرامی
با سپاس و تشکر فراوان
این مورد در بخش توسعه در حال بررسی می باشد و امیدوار هستیم به زودی شاهد رونمایی آن باشیم.
با سلام اینجانب یک ایمیل در سرویس چاپار دارم اما بعد از مدتی دیگروارد نمی شود با ارسال کد به شماره همراه رمزرا تغییر می دهم ولی وارد نمی شود
باسلام و درود به شما کاربر گرامی
اگر کاربر رایگان هستید با ارسال ایمیل به پشتیبانی(support@chmail.ir) می توانید منتظر دریافت پاسخ و حل مشکل خود باشید و یا پس از تبدیل به کاربر ویژه برای درخواست های خود می توانید با بخش پشتیبانی تماس بگیرید.
همیشه و در همه سرورها چه ایرانی و چه خارجی احتمال اختلال هست حتا خود منم چند وقتی ننت استفاده نکردم چه برسه به چاپار ولی وقتی وارد میشدم همش مدیریت حساب رو نشون میداد و وارد بخش مربوط به مشاهده نامهها نمیشد ولی یک هفته بعد درست شد . این جور مواقع اگر کارتون ضروری نیست چند روز صبر کنید درست نشد با پشتیبانی تماس بگیرید . با تشکر /
بنده یه ایمیل توی چاپار دارم که بعد از بازیابی رمز عبور و وارد کردن رمز جدید هم نمیشه واردش شد
پشتیبانی هم درستش نکرده…
الان چه باید کرد؟
با سلام
اگر اطلاعات بازیابی کلمه عبور را دارید بازیابی انجام دهید در غیر این صورت می توانید به نوع حساب کاربری حقیقی ویژه در پورتال بروزرسانی کنید و سپس با بخش پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.
با تشکر
عرض کردم بنده بعد از بازیابی نمیتونم وارد شم
حتی پاسخ سوال امنیتی رو هم میدم و رمز رو میزنم و باز هم وارد نمیشه…
اگه لازم دونستید میتونم براتون ارسالش کنم!
بعد اینهمه سال که با سرویسهای ایمیل مختلف سرو کار داشتم این اولین باره که چنین چیزی میبینم
با سلام
کاربر گرامی با شماره های بخش پشتیبانی تماس حاصل کنید کارشناسان شما را راهنمایی می کنند.
باسلام خیلی وقته از چاپاراستفاده نمیکردم پسوردش را فراموش کردم بازیابی و سوالات امنیتی را جواب دادم اما میگوید پاسخ اشتباه است چ کنم؟؟؟؟؟؟؟
با سلام
از بازیابی رمز عبور استفاده کنید ، در غیر این صورت با بخش پشتیبانی تماس حاصل کنید.
سلام
توی این ظاهر جدید برنامه چاپار از کجا باید نامه جدید ایجاد کرد؟؟؟؟؟؟
امکان علامت گذاری ایمیلهای انتخابی به صورت «خوانده شده» هم از بین رفته کلا
لطفا رسیدگی کنید
کاربر گرامی با سلام
در اولین ورود برای شما تور راهنما فعال می شود ، لیکن دکمه سمت چپ قرمز مشخص است که برای ایجاد نامه جدید است.
اگر بر روی ایمیل ماوس خود را نگاه دارید یک سه نقطه در سمت چپ دیده می شود که خوانده شده /نشده بر روی آن موجود است.