عذر خواهی رسمی مجموعه چاپار از کاربران عزیز

4 می , 2014

بسمه تعالی

۱۰% از کاربران مجموعه چاپار به دلیل مشکلات پیش آمده در یکی از سرویس دهندگان و متاسفانه به صورت همزمان در برخی لایه های پشتیبان ‌مرکز داده ، در چند روز اخیر دچار اشکال در دریافت سرویس بوده اند، به همین دلیل چاپار بر خود واجب می داند تا به صورت رسمی از این دسته از کاربران عذرخواهی نماید. البته کارشناسان بخش های مختلف مجموعه به صورت ۲۴ ساعته در حال، حل و فصل مشکل بوده اند و در حال حاضر بخش اعظم مشکل رفع شده است و بسیاری از کاربران دچار اشکال به وضعیت عادی دریافت سرویس بازگشته اند ، این تلاش تا حل وفصل کامل موضوع ادامه خواهد داشت. مجموعه چاپاراز این دسته از کاربران درخواست دارد تا در صورت وجود مشکل، فرم را تکمیل نمایند تا هر چه سریعتر موارد و مسائل حل و فصل گردد.‌

Tags:

نظرات (۲۰)

 

  1. mohammad گفت:

    آقا از این که رسیدگی می کنید تشکر. ولی من دانشجو ام. کلی از کارایی که اساتید برای من می فرستادن عقب افتاد!!!!! ما بیشتر از اینا رو سرویس های داخلی حساب می کردیم. اما درکل تشکر

    • وبلاگ چاپار گفت:

      کاربر گرامی با سلام

      ما حداکثر تلاش خود را می کنیم ولی همچنان که می دانید امکانات ما بسیار محدود است و متاسفانه در کشور از سرویس های داخلی به واقع پشتیبانی نمی شود
      لیکن ما تمام سعی خود را برای جلب نظر کاربران می کنیم.

  2. حسین گفت:

    خوشحالم که عذرخواهی کردید و ممنون که پیگیر مشکل بوده اید.

  3. محمد گفت:

    اما یکم دیر
    غیر از پنج روزی که چاپار از دترس خارج بود من کلی از پیامام گم شده بود
    داشت مخم سوت میکشید !!!

  4. امیر گفت:

    باسلام …

    یه سوال … امکان جایگزین کردن عکس بجای “علامت تعجب” هست؟

    ممنون

  5. محمد گفت:

    ممنون

    ایمیل هایی که پاک شده بودند دوباره برگشتند
    تشکر از شما

  6. احمد نادرزاده گفت:

    باسلام از اینکه مشکل حل میکنید متشکریسم ولی از تهران واستانها که برایمان سند ومفاحساب که ارسال میکرند مشخص نشد به کجا رفت فرستاده ها گفت پیام ارسال شد لااقل به ما را در جریان میگذاشتید به هر حال متشکریم.

  7. محمد گفت:

    سلام و خدا قوت خدمت دست اندرکاران چاپارمیل.لطفاً سرویس ها رو درست کنید.همه کارای من مونده.پس من کی می تونم به پستم دسترسی پیدا کنم.منتظر جواب شما هستم.
    تشکر

    • وبلاگ چاپار گفت:

      کاربر گرامی با سلام

      سرویس ها در حال حاضر در وضعیت نرمال و استاندارد است در صورت وجود مشکل لطفا با تلفن پشتیبانی کاربران تماس حاصل فرمایید.

      با تشکر

  8. Alireza گفت:

    سلام
    با آرزوی موفقیتهای روز افزونتان.
    هستیم پشتتون
    یا علی(ع)

  9. محمد گفت:

    با سلام.
    بنده از نرم افزار اوتلوک جهت کار با ایمیل ها استفاده میکنم ولی چند روزی است امکان دسترسی به ایمیل از طریق IMAP و STMP مقدور نیست.

    آیا نیاز به تنظیمات خاصی است؟

    • وبلاگ چاپار گفت:

      با سلام واحترام

      راهنمای تظیمات در صفحه اول وبلاگ موجود است لطفا بدان مراجعه فرمایید.

      با تشکر

  10. سلام ممنون از اطلاع رسانی و احسنت به شما بابت عذرخواهی تان، به نظرم این مشکلات طبیعی است، یاهو هم از روز اول بدون مشکل نبود، من به عنوان کاربر برایتان آرزوی موفقیت دارم و هرکجا بتوانم، تبلیغ خدمات شما را خواهم کرد. به امید پیروزی و سرافرازی روزافزونتان.

  11. Caster گفت:

    لطفا ادرس وبلاگتونو از http://www.weblog.chaapaar.ir به http://www.weblog.chmail.ir تغییر ادرس دهید تا لاحت بتونیم ادرسشونو به خاطر بسپاریم

  12. morteza گفت:

    متاسفانه نمیتونم وارد ایمیلم بشم چون ایمیل و رمزش تو باکسش تایپ نمیشه.لطفا رسیدگی بشه.

    • وبلاگ چاپار گفت:

      کاربر گرامی، با سلام و احترام
      لطفا” یک بار History مرورگر خود را پاک نمایید و در صورت حل نشدن مشکل با بخش ‫ پشتیبانی چاپار با شماره های ۹۰۹۲۳۰۵۲۸۱ (تهران) و ۹۰۹۹۰۷۰۸۷۳ ( سایر شهرستانها) تماس حاصل فرمایید.

  13. sajad گفت:

    باسلام وخسته نباشید
    من بایکی ازایمیل های چاپارتویک شبکه اجتماعی ثبت نام کردم میخوام رمزتغییربدم توشبکه اجتماعی ولی لینک برای ایمیلم ارسال میشه ولی توایمیل هام لینکی نیستش چکارکنم توروخداراهنمایی بفرماید

    • وبلاگ چاپار گفت:

      کاربر گرامی ، با سلام
      لطفا جهت توضیح بیشتر مشکل خود با پشتیبانی کاربران (کاربران تهرانی ۹۰۹۲۳۰۵۲۸۱ و کاربران شهرستانی ۹۰۹۹۰۷۰۸۷۳) تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code