عذر خواهی رسمی مجموعه چاپار از کاربران عزیز
4 می , 2014بسمه تعالی
۱۰% از کاربران مجموعه چاپار به دلیل مشکلات پیش آمده در یکی از سرویس دهندگان و متاسفانه به صورت همزمان در برخی لایه های پشتیبان مرکز داده ، در چند روز اخیر دچار اشکال در دریافت سرویس بوده اند، به همین دلیل چاپار بر خود واجب می داند تا به صورت رسمی از این دسته از کاربران عذرخواهی نماید. البته کارشناسان بخش های مختلف مجموعه به صورت ۲۴ ساعته در حال، حل و فصل مشکل بوده اند و در حال حاضر بخش اعظم مشکل رفع شده است و بسیاری از کاربران دچار اشکال به وضعیت عادی دریافت سرویس بازگشته اند ، این تلاش تا حل وفصل کامل موضوع ادامه خواهد داشت. مجموعه چاپاراز این دسته از کاربران درخواست دارد تا در صورت وجود مشکل، فرم را تکمیل نمایند تا هر چه سریعتر موارد و مسائل حل و فصل گردد.
آقا از این که رسیدگی می کنید تشکر. ولی من دانشجو ام. کلی از کارایی که اساتید برای من می فرستادن عقب افتاد!!!!! ما بیشتر از اینا رو سرویس های داخلی حساب می کردیم. اما درکل تشکر
کاربر گرامی با سلام
ما حداکثر تلاش خود را می کنیم ولی همچنان که می دانید امکانات ما بسیار محدود است و متاسفانه در کشور از سرویس های داخلی به واقع پشتیبانی نمی شود
لیکن ما تمام سعی خود را برای جلب نظر کاربران می کنیم.
شما بهترین ها هستید.خدا قوت
خوشحالم که عذرخواهی کردید و ممنون که پیگیر مشکل بوده اید.
اما یکم دیر
غیر از پنج روزی که چاپار از دترس خارج بود من کلی از پیامام گم شده بود
داشت مخم سوت میکشید !!!
کاربر گرامی
با سلام و احترام
خوشحالیم که مشکل حل وفصل شده است.
باسلام …
یه سوال … امکان جایگزین کردن عکس بجای “علامت تعجب” هست؟
ممنون
ممنون
ایمیل هایی که پاک شده بودند دوباره برگشتند
تشکر از شما
باسلام از اینکه مشکل حل میکنید متشکریسم ولی از تهران واستانها که برایمان سند ومفاحساب که ارسال میکرند مشخص نشد به کجا رفت فرستاده ها گفت پیام ارسال شد لااقل به ما را در جریان میگذاشتید به هر حال متشکریم.
سلام و خدا قوت خدمت دست اندرکاران چاپارمیل.لطفاً سرویس ها رو درست کنید.همه کارای من مونده.پس من کی می تونم به پستم دسترسی پیدا کنم.منتظر جواب شما هستم.
تشکر
کاربر گرامی با سلام
سرویس ها در حال حاضر در وضعیت نرمال و استاندارد است در صورت وجود مشکل لطفا با تلفن پشتیبانی کاربران تماس حاصل فرمایید.
با تشکر
سلام
با آرزوی موفقیتهای روز افزونتان.
هستیم پشتتون
یا علی(ع)
با سلام.
بنده از نرم افزار اوتلوک جهت کار با ایمیل ها استفاده میکنم ولی چند روزی است امکان دسترسی به ایمیل از طریق IMAP و STMP مقدور نیست.
آیا نیاز به تنظیمات خاصی است؟
با سلام واحترام
راهنمای تظیمات در صفحه اول وبلاگ موجود است لطفا بدان مراجعه فرمایید.
با تشکر
سلام ممنون از اطلاع رسانی و احسنت به شما بابت عذرخواهی تان، به نظرم این مشکلات طبیعی است، یاهو هم از روز اول بدون مشکل نبود، من به عنوان کاربر برایتان آرزوی موفقیت دارم و هرکجا بتوانم، تبلیغ خدمات شما را خواهم کرد. به امید پیروزی و سرافرازی روزافزونتان.
لطفا ادرس وبلاگتونو از http://www.weblog.chaapaar.ir به http://www.weblog.chmail.ir تغییر ادرس دهید تا لاحت بتونیم ادرسشونو به خاطر بسپاریم
متاسفانه نمیتونم وارد ایمیلم بشم چون ایمیل و رمزش تو باکسش تایپ نمیشه.لطفا رسیدگی بشه.
کاربر گرامی، با سلام و احترام
لطفا” یک بار History مرورگر خود را پاک نمایید و در صورت حل نشدن مشکل با بخش پشتیبانی چاپار با شماره های ۹۰۹۲۳۰۵۲۸۱ (تهران) و ۹۰۹۹۰۷۰۸۷۳ ( سایر شهرستانها) تماس حاصل فرمایید.
باسلام وخسته نباشید
من بایکی ازایمیل های چاپارتویک شبکه اجتماعی ثبت نام کردم میخوام رمزتغییربدم توشبکه اجتماعی ولی لینک برای ایمیلم ارسال میشه ولی توایمیل هام لینکی نیستش چکارکنم توروخداراهنمایی بفرماید
کاربر گرامی ، با سلام
لطفا جهت توضیح بیشتر مشکل خود با پشتیبانی کاربران (کاربران تهرانی ۹۰۹۲۳۰۵۲۸۱ و کاربران شهرستانی ۹۰۹۹۰۷۰۸۷۳) تماس بگیرید.